Skontaktuj się!
11.02.2024 | 5 minut czytania

Kuba

Autor: Łukasz Pawlak

/ Popularne artykuły
1 stycznia 2024 | 5 minut czytania

Omnichannel marketing – na czym to polega?

Szukasz sposobu, na uzyskanie doskonałych doświadczenia klientów bez względu na poziom współpracy, czy też kanały informacyjne? Bez wątpienia to właśnie zasady omnichannel marketingu spełnią Twoje potrzeby. Sprawdź, czym jest ten rodzaj reklamy i jaki jest jego zakres oraz cel. Co oprócz spójności wizerunkowej możesz zyskać, korzystając z takiej strategii marketingowej? Oto najważniejsze informacje na ten temat. Poznaj zasady omnichannel marketingu. Sprawdź, na czym on polega i dlaczego warto go stosować w swoim … Continued

E-commerce
Edukacja
Marketing
Czytaj artykuł
1 stycznia 2024 | 5 minut czytania

Kampania PPC – co to jest i jak dobrze ją zaplanować?

Jak zwiększyć efektywność wybranej formy marketingu, by dwukrotnie, trzykrotnie, a może nawet dziesięciokrotnie zintensyfikować zysk ze sprzedaży produktu lub usługi? Jeśli właśnie się nad tym zastanawiasz, odpowiedzią na Twoje potrzeby może być profesjonalna kampania PPC. Precyzyjne targetowanie połączone z tradycyjnym pozycjonowaniem strony umożliwiają prowadzenie kampanii wielotorowo, co przynosi najlepszy rezultat. Sprawdź, czym jest ten rodzaj marketingu i zastanów się, czy właśnie tego potrzebuje Twoja firma. … Continued

E-commerce
Edukacja
Marketing
Czytaj artykuł