Agencja: Onespark Agencja Kreatywna
Klient docelowy: HR Sensor
Zakres prac: Przygotowanie identyfikacji wizualnej, projekt i wdrożenie strony www, copywriting, SEO.
Cele, założenia i wyzwania
Hr Sensor to nowa na rynku firma szkoleniowa. Prowadzi szkolenia dla firm z zakresu HR, księgowości, finansów oraz kadr. Klient poprosił nas o przygotowanie całościowej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku oraz stroną internetową, dzięki której mógłby sprzedawać swoje szkolenia. Wyzwaniem podczas przygotowywania serwisu, okazało się opracowanie ścieżki użytkownika.
Miała ona być prosta i w sposób zrozumiały kierować użytkownika po serwisie w celu zdobycia istotnych informacji na temat szkolenia. Niby proste… a jednak 🙂
Serwis należało również spiąć z zewnętrznym narzędziem Freshmail, dzięki któremu możliwa będzie komunikacja z klientem po zakupie szkolenia.
Kolorystyka, typografia i makietowanie
Projekt zaczęliśmy od opracowania interaktywnej makiety layoutu(wireframing), która miała nam na celu przybliżyć wrażenia z użytkowania serwisu jej przyszłym użytkownikom.
Następnie opracowaliśmy spójny schemat kolorystyczny zgodny z wypracowaną wcześniej identyfikacją wizualną marki na podstawie strony głównej serwisu. Zaproponowany przez nas charakter zdjęć był strzałem w dziesiątkę, zdjęcia podkreślały pracę z ludźmi, dobre relacje i partnerskie podejście. Dodaliśmy do nich nieco koloru zyskując w ten sposób nowoczesny charakter.




Kolorystyka projektu





Prototypowanie
Podsumowanie projektu
Projekt dla firmy HR Sensor to jeden z tych projektów, które wymagały całościowego przemyślenia strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej, copwritingu oraz SEO.
Jesteśmy dumni że mogliśmy realizować ten projekt całościowo i jesteśmy pewni że dzięki tak poprowadzonej realizacji klient zyska wiele zadowolonych odbiorców swoich szkoleń.