Czego dowiesz się z treści tego wpisu? Ile kosztuje strona internetowa na WordPress? Co wpływa na ostateczną cenę serwisu www? Jesteś tutaj, więc doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ważne dla Twojego biznesu jest posiadanie własnej, nowoczesnej i funkcjonalnej strony internetowej. Dlatego w tym artykule nie skupimy się na tym, dlaczego warto ją mieć, ale na tym, ile może kosztować profesjonalny serwis, który podniesie konkurencyjność i przyczyni się do rozwoju Twojej firmy w sieci. … Continued
Ile kosztuje strona internetowa na WordPress? Co wpływa na ostateczną cenę serwisu www? Jesteś tutaj, więc doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ważne dla Twojego biznesu jest posiadanie własnej, nowoczesnej i funkcjonalnej strony internetowej. Dlatego w tym artykule nie skupimy się na tym, dlaczego warto ją mieć, ale na tym, ile może kosztować profesjonalny serwis, który podniesie konkurencyjność i przyczyni się do rozwoju Twojej firmy w sieci.
Na początku chcemy zaznaczyć, że wycena strony internetowej nigdy nie jest zerojedynkowa. Własny serwis www to nie produkt, który wystarczy ściągnąć z półki. To w pełni spersonalizowana usługa, która od początku i aż do samego końca jest wykonywana w oparciu o Twoje potrzeby, możliwości, a także specyfikę Twojej oferty czy branży, w której działasz. To wszystko oznacza, że ostateczna cena jest zawsze indywidualna, a wpływ na nią mają elementy, o których opowiemy już za chwilę.
Zaliczamy do nich takie obszary, jak: rodzaj i przeznaczenie strony internetowej, rozmiar prac potrzebnych do jej stworzenia, dodatkowe i “niestandardowe” funkcjonalności, jakie ma oferować, a także czy chcieli byśmy aby strona www miała wdrożony system zarządzania treścią(CMS), jeśli tak to w jakim stopniu i na jakich podstronach. Chcesz wiedzieć, jak wygląda to w praktyce? Poniżej znajdziesz dokładne omówienie wszystkich czynników wpływających na koszt Twojej strony internetowej. A są nimi:
W tym miejscu warto wspomnieć o podstawowych typach serwisów, które w znacznym stopniu decydują o tym, ile przyjdzie Ci zapłacić za tego rodzaju usługę. Wyróżniamy:
Musisz wiedzieć, że większość oferowanych na rynku stron to tzw. gotowce (strony “na szablonie”). Mówiąc prościej – powstają na bazie wcześniej zaprojektowanych silników, wtyczek, technologii, a nawet gotowych szablonów graficznych. To sprawia, że są prościej je wdrożyć, a ich przygotowanie trwa krócej i co ważne – jest też nieco tańsze. Tego rodzaju rozwiązania mają jednak jedną istotną wadę. Nie przewidują bowiem wszystkich możliwości oraz funkcjonalności, których może potrzebować Twój biznes lub przewidują ich za dużo co źle wpływa na optymalizację serwisu i tym samym pozycję w wyszukiwarce Google. Jeśli zechcesz, aby Twoja strona internetowa na WordPress posiadała “nietypowe” opcje (np. kalkulatory, specjalne animacje, złożone formularze lub inne dodatki, których nie ma na rynku i trzeba je stworzyć od podstaw) – wówczas musisz liczyć się z koniecznością przeznaczenia na ten cel dodatkowej gotówki. W zależności od specyfiki konkretnego rozwiązania – jego cena może wynieść od 12 000 do nawet 50 000 złotych.
Strona na szablonie czy z dedykowanym projektem graficznym? Wady i zalety obu rozwiązań.
Za stworzenie każdej strony internetowej odpowiadają ludzie. To z kolei oznacza, że finalna cena, jaką przyjdzie Ci zapłacić zależy od ich umiejętności, wymaganego nakładu pracy, a także tego, co zdecydujesz się zrobić we własnym zakresie. W tym miejscu uwzględniamy:
P.S. Jak pewnie się domyślasz – część z tych wydatków da się ograniczyć, a nawet całkowicie wyeliminować. Jeżeli posiadasz talent pisarski lub doskonale znasz się na SEO – możesz zająć się tym osobiście. To z pewnością sprawi, że w Twoim portfelu zostanie kilkaset, a może nawet kilka tysięcy złotych więcej .
To jednak nie koniec wydatków związanych ze stworzeniem, wdrożeniem i działaniem Twojej wymarzonej strony internetowej na WordPressie. Dodatkowe koszty, które musisz uwzględnić w swoich planach to m.in.:
Pamiętaj, że wydatki na przygotowanie i wdrożenie strony internetowej nie ograniczają się wyłącznie do prac wyżej wymienionych specjalistów. Poza nimi musisz uwzględnić również koszty związane z funkcjonowaniem strony. Zaliczamy do nich konieczność zakupu domeny (jej koszt to około 50 – 100 zł / rok), serwera (100 – 500 zł / rok) oraz samej obsługi – przygotowywania back-upów, aktualizacji wtyczek itp. (1200zł / rok) Jeśli zależy ci na szybkim i niezawodnym hostingu to polecamy firmę LH.pl. Dzięki naszej partnerskiej współpracy już teraz możesz odebrać kod rabatowy w wysokości 20% na pierwszy rok korzystania z usługi- napisz do nas!
Jeżeli zależy Ci na ekspresowym wdrożeniu – wiedz, że standardowa cena strony www może wzrosnąć nawet o kilkadziesiąt procent, Jest to spowodowane tym że więcej ludzi bierze udział w przygotowaniu projektu dla ciebie aby zdąrzyć na czas
Weź pod uwagę, że od czasu do czasu Twój serwis może wymagać prac związanych z aktualizacją silnika, naprawą błędów, aktualizacjami oraz zabezpieczeniem. Tego typu usługa wiąże się z jednorazowym wydatkiem około 250 złotych – 900 złotych lub opłatą abonamentową płatną co miesiąc lub z góry za cały rok Warto się nad tym zastanowić, ponieważ usługa w abonamencie potrafi wyjść nawet 30% tańsza od tej zamawianej w razie nagłej awarii. Wybierając taką opcję opcji zyskujemy spokój i bezpieczeństwo że nasza strona będzie działać nawet jeśli długo do niej nie zaglądaliśmy.
Jak widzisz, ostateczna cena własnej strony internetowej jest uzależniona od mnóstwa czynników. W zależności od Twoich potrzeb – finalny wydatek może się zamknąć w kwocie około 2000 złotych zaś w skrajnych przypadkach – sięgnąć nawet 150 000 złotych.
Nasza interaktywna agencja specjalizuje się w tworzeniu dopracowanych, nowoczesnych, stabilnych i w pełni funkcjonalnych stron internetowych – wykorzystujących silnik WordPressa, ale nie tylko . Każdy projekt opieramy na sprawdzonych etapach, w ramach których:
Skontaktuj się z nami, aby otrzymać indywidualną wycenę, dopasowany projekt oraz wszechstronne wsparcie na każdym etapie realizacji.
Od razu i z pełną odpowiedzialnością, możemy odpowiedzieć TAK i jeszcze raz TAK Dlaczego? Korzyści jest kilka, ale zacznijmy od suchych faktów… Analizy Hubspot podają Brzmi nieźle? Przejdźmy zatem do sedna sprawy czyli korzyści wynikających z firmowego bloga. Integracja z klientem – podstawą długotrwałych relacji Wielu klientów swoje wybory uzależnia od opinii i informacji znalezionych w Internecie na temat firmy. Blog jest świetnym miejscem by poprzez opowiedziane historie, w sposób przemyślany i klarowny, … Continued
Postęp technologiczny powoduje, że coraz więcej dotychczasowych aktywności (charakterystyczny dla realnego świata) przenosimy do sieci. Bawimy się, pracujemy, zdobywamy nowe znajomości, a także utrzymujemy kontakty z rodziną oraz przyjaciółmi. Właśnie dlatego, w tym artykule podpowiemy Ci, w jaki sposób zadbać o to, aby korzystanie z sieci było beztroskie i w pełni komfortowe. Z uwagi na fakt, iż jednym z największych i zarazem najpopularniejszych mediów wykorzystywanych przez hakerów jest Facebook – to właśnie jemu … Continued