07 czerwca 2021
Social Media
Agencja kreatywna od A do Z
Czego dowiesz się z tego artykułu?
- Czym się zajmuje agencja kreatywna
- Co tworzy agencja kreatywna
- Jak działa agencja kreatywna
- Co daje współpraca z agencją kreatywną
Agencja kreatywna - co to jest?
Pewnie już wiesz, czym się zajmują agencje reklamowe i interaktywne. Ich usługi wykorzystują wiele nośników - np. druk, radio, telewizję, prasę, Internet, nowe technologie i multimedia. Oferta agencji kreatywnych wykonuje wszystkie te zadania, ale zawiera też znacznie szerszy zakres działań, niż tylko tworzenie treści w każdej formie - tekstowej, graficznej, wideo czy głosowej. Głównie realizuje ona reklamy w obrębie Internetu - głównego i najbardziej opłacalnego miejsca działań marketingowych. Jednak te akcje są trochę inne, a sam format wyróżnia się bardziej nieszablonowym i indywidualnym podejściem. Jakich konkretów możesz się spodziewać, współpracując z taką firmą?Bądź rozpoznawalny
Pomyśl o swojej ulubionej marce. Pewnie od razu kojarzy Ci się z nią charakterystyczne logo, kolory albo czcionka. Właśnie to składa się na identyfikację wizualną. Każda agencja kreatywna opracuje ją od podstaw tak, by była spójna i rozpoznawalna. Jednym z jej elementów jest zaprojektowanie materiału o nazwie brandbook, czyli księgi znaku. Wyznacza ona to, w jaki sposób przy pomocy identyfikacji wizualnej będzie wyglądała komunikacja marki z klientami oraz partnerami biznesowymi. Na jej podstawie specjaliści stworzą konsekwentnie prowadzone grafiki, wideo czy animacje 3D.Daj się zobaczyć
Agencja kreatywna doskonale wie jak zbudować skuteczne strony WWW. Zazwyczaj użyje do tego sprawdzonej platformy Wordpress wyspecjalizowanej w obsłudze blogów, a treść oprą na zasadach SEO i SEM, tak by najlepiej wypozycjonować markę. Designerzy budują stronę WWW tak, by trafić do klientów, którzy szukają dokładnie tego, czego dostarcza firma składająca zamówienie. Oprócz tego cennik agencji kreatywnej zawiera ofertę wykorzystywania linków sponsorowanych, reklamy na różnych witrynach internetowych oraz budowanie aplikacji mobilnych.Narracja marki to interaktywny dialog
Właśnie tę zasadę wykorzysta każda agencja kreatywna, tworząc swoją ofertę i cennik dotyczący działań w obrębie social media. Zaproponuje strategię oraz kompleksowe prowadzenie kont na wszystkich platformach tego typu. Co daje obecność w mediach społecznościowych?- Facebook zapewni prezentację biznesu i umożliwi komunikację z klientami marki. Dzięki narzędziu Facebook Ads możliwe jest stworzenie i monitorowanie trafnych kampani reklamowych usług lub produktów.
- Dzięki Instagramowi 60% użytkowników tej platformy dowiaduje się o nowych produktach. Oprócz tego każdy z tych użytkowników szuka inspiracji i tego, co jest dla nich ważne. Agencja kreatywna zadba o to, żeby firma składająca zamówienie była właśnie tą odpowiedzią.
- Linkedin to najpopularniejszy biznesowy portal społecznościowy. Dzięki niej agencja zbuduje wizerunek marki oraz stworzy przestrzeń do promowania wyspecjalizowanego biznesu.
- Użytkownicy Internetu coraz częściej wybierają formaty wideo, dlatego Youtube - druga pod względem popularności platforma społecznościowa to must have każdej firmy.
Jak działa agencja kreatywna?
Każda agencja kreatywna - w Łodzi,Warszawie czy nawet Londynie zapewnia innowacyjne działania na szeroką skalę i buduje je na tych samych czterech fundamentach:
Komentarze: